21 Jul 2011

marketing

situasi pada khamis pagi
Aku bangun
aku berfikir
aku pandang kiri dan kanan
aku tercari-cari
aku pusing kepala 
 aku jumpa
aku ambil
aduh berat nye "kau"
aku letak semula
aku termenung lagi.
 aku fikir lagi
otak aku sedang memproses maklumat
aku termenung lagi
selepas 3 minit. .
aku masih termenung
tiba-tiba
henset berbunyi
aku ambil
aku tersenyum
berbunga-bunga barangkali
aku balas mesej
dan aktuviti tersebut berterusan selama beberapa jam
dan aku termenung lagi
otak aku siap memproses maklumat
aku ambil kau semula
aku bukak
aku selak
aku belek
aku tenung kau lagi
aku menguap
akuaku selak
 selak lagi
aku belek 
dan lagi dan lagi 
 aku menguap lagi
dan akhir nya
bantal memanggil aku
dah aku
zzzzZzzzzzZZZZzzz. .
selamat malam sayang !


p/s betapa susah nya untuk membuka "kau" buku MARKETING. .Aishhhh. .

No comments:

Post a Comment