18 Jul 2011

Mid terM datang lagi ~

    yaY ~! cuticuticuti ! sukesuke dan suke lagi. heeee~! well cuti datang lagi, semimggu kot cuti, haa suke lagi ! sila tepuk tangan sama-sama ya ! haha. .oke no point disitu . . selepas 3 hari di ulangi sekali lagi 3 hari ye kawan-kawan. . bru sekarang lah jugak aku ada mood tok update blog tg dah bersawang nieh. Penat jugak aku kemas blog nie td. . sian kau kan blog ! maap kan  aku okeh. . 
    okeh ! berbalik pada topix mid term tadi . yeah mid term yang sangat indah ! tanpa buku tax wane merah, nota law , buku hijau akaun , buku marketing yang serabut tu dan assgment bel yang memantel kan aku , dan buku costing yang best tu ! yay! aku sangat suke. . haha. . oke ! aku tipu je sebenarnye ! TIPUTIPUTIPU! Cerite yg sebenar mid term aku kali nieh sangat tak best ! sebab ape ? kau tanye lgi ? aishh korung nieh . sudah tentu lah sebab aku kena bwk blik buku teks MARKETING ! berat weh. . patah tulang tengkuk aku kne bwk balik. .blablabla. .semua pasal buku. rosak plan aku untuk golek-golek dari ruang tamu sampai dapur rumah aku. . haishhh. . aku bawak balik semua buku-buku nieh sebab aku ada banyak test. . beratur2 kot. . adehhh. . die already la aku. . dah la aku byk lagi ta paham. . da dekat 2 bulan aku belajar nieh tapi ta dpt ape2 lg. . mmmg bagus la kan ? mak pon dah start bebel dah sbb aku byk sngt maen sem nieh. . hadooiii. . senget kepale aku kene bebel ! pape pon tengs mak sbb bebel kan dha.. dha tau tu semua tok kebaikan dha jugak. . heeeeee~! oke lah sampai disini shaja bebelan dan ke-mengarutan aku. . pening punye bahasa . . babai semua. .nak g cycling pulak
    oppss  lupe pulak korang jage diri oke tyme cuti nie, klu orang ta kenal bagi gule2 jangan ambil tau ! BAHAYA! . Tngk aku dah caps lock kan dah perkataan bahya disitu. babai. .


p/s : harap aku boleh stady  kat rumah tyme cuti nieh. .

3 comments: