21 Jul 2011

contest !!! shawl dan aku

Di pagi hari yang indah. .sedang aku berjalan-jalan . . dan berjalan-jalan lagi. . tiba-tiba .opocot mak kau ! aishh aku tersepak sumting ! adehhh sakit kaki aku weh ! sape lah buang sampah rata-rata nieh, ta blaja sivik betul lah ! kemudian sampah diambil , kemudian di bukak, aku terdiam . bunyi cengkerik kedengaran, angin bertiup sepoi-sepoi bahasa. . kemudian ! WOw !! ada contest lah ! contest !! shawl dan aku, hmm boleh join nieh, mane tau boleh kalah ! haha. oke ! aku tipu sebenarnye cik yuhuu kite nie invite aku join contest nie. . walaweh ! firstime join contest kot, sebab tu aku melalut nie. excited mungkin. . 


oke na join contest nie senang aje kot , semua di hujung jari anda ! heeee~!
  • follow ??? <--- korang tak yah follow pun takpe,..up to you darL..
  • buat satu entry berkaitan contest ini ...link dekat yuhuu after that..
  • letak pic korang bershawl..(pakai shawl) (kalau bole yang stylo)
  • korang boleh letak seberapa banyak pic pun..
  • letak sekali banner contest dlm entry oke!!!
  • due date is 15/8/2011 ( ada masa lagi)
  • hadiah ???!!! berkaitan hari raya..consists of :
    • 1st prize
    • 2nd prize
    • 3rd prize
  • 3 saguhat
  • eh-eh aku letak gamba nieh lah !
    dan ini lagi
      stylo abis kan ? err. . mari lempang aku ramai-ramai. hoho tuan belog, tuan belog saya na first prize boleh ? pleasepleasepleaseee. .  heeeee~! wink wink ! 
    p/s : saya suka dafi ! heeee~! 

3 comments:

  1. sy da bc,..oke what style awk nih,.. cop ! tp npe mcm knal shawl tuh ?! heheh =) gudLuck !

    ReplyDelete
  2. haha. senyap sudah oke ! malu sngt nieh. . tengs. tau ! heee~!

    ReplyDelete
  3. Good luck sayangg ^^ sesame kite ^^

    ReplyDelete